27 Ocak 2013 Pazar

Celal ile Ceren



Gidip gitmemekte bayağı kararsızlık yaşadım desem yalan olmaz.Malum Recep İvedik denilen tasvip etmediğim bi filmden dolayı Şahan Abi mimli gözümde:)Yine acaba insandan uzak bi 'şeyle'  karşılaşır mıyım derken derken bakmışım elimde bilet. E girdim haliyle:) Şunu söylemeliyim ki izlemekten pişman olmayacağınız bir film olmuş.Bu sefer gerçek insan tiplemeleri var en çok da bu mutlu etti beni ne yalan söliyim.
Zevk meselesi tabi kim ne kadar sever bilinmez.Ama çok gerçekçi bi repliği paylaşmak isterim; ne bilim belki bikaçınız gidecek olur:

Celal'ın  annesi: Evladım,iyiki Cerenle birliktesin,gelinim olacağı için çok şanslıyım, bu devir de böyle kız bulmak zor doğrusu....

Celal : Anne biz cerenle ayrıldık.

annesi : Aman iyi olmuş,hiç sevmemiştim zaten o kızı,gözüm bi kere tutmadı ki,hem bak ne dicem sana Mualla teyzenın bı kızı var tam sana göre ...:)

Ah bu eli öpülesi Türk anaları, hiçbiri mi kıyamaz evladına valla öle :)


barneyy  :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder